New Gallery, Izlozba u novoj galeriji

From today my Art will be presented for sale in the new gallery in Odense, Denmark. It has been a while since I posted something. All this time it took me to created this artwork for a new gallery its also the reson I didnt have time to write anything. So Thanks you all my readers for stying loyal to me. I want you to know how greatufull I am for your time that you take to read this blog. Big hug from me and hope you like the new art.



Od danas ce moji radovi biti izlozeni i na prodaju u novoj galeriji u Odensu, Danska. Znam da je bilo odavo od kad sam pisala zadnji post. Kao sto vidite sve ovo vreme mi je bilo potrebno za nove ikone i zbog toga sam bila sprecena da vam pisem. Zato ovom priilikom zelim da vam se od srca za
hvalim na podrsci. Zelim da znate koliko postujem vreme koje ste izdvojili da poverite mom blogu.

Sledece nedelje cu najzad biti u Srbiji tako da se sa nekima od vas i uzivo vidim i popijem kaficu.
Takodje ima planove da prvi put posetim manastir Milesevo i vidim ikonu Belog Andjela uzivo.

Saljem vam veliki zagrljaj i vidimo se uskoro.

Comments

  1. Drago mi je i radujem se zbog galerije, zbog kafice(?) ali i zbog Belog Andjela! Pozdrav!
    (juce nisam nikako mogla poslati komentar, nadam se da cu danas im,ati vise srece)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts